Zde vyřešíte svůj požadavek rychle a jednoduše
Vyřešte svůj požadavek bez čekání 24 hodin denně.
Nejčastější dotazy

Potvrzení objednávky obdržíte hned po jejím vytvoření e-mailem. Pokud toto potvrzení neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese podpora@nakupino.cz abychom prověřili problém nedoručení potvrzení.

Platební kartou – Zaplaťte bezpečně platební kartou. V případě, že Vám neprošla platba kreditní kartou, pravděpodobně nemáte autorizaci na platbu kartou prostřednictvím internetu anebo výška objednávky přesáhla možnost Vašeho limitu na kartě.

Bankovním převodem – Můžete provést platbu přímo na náš účet
2001759392/2010. Prosím použijte číslo objednávky jako variabilní symbol platby. Vaše objednávka bude zpracována a odeslána až poté, co bude platba uhrazena na náš účet.

  • platba kartou na našem e-shopu je naprosto bezpečná
  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení, což je nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší kartě

Ano, všechny produkty jsou zobrazovány s cenou včetně DPH.

Daňovým dokladem je faktura odeslaná v elektronické podobě, kterou obdržíte ihned po odeslání zboží na e-mail, který byl zadaný ve vaší objednávce.

Záruka je samozřejmě poskytována. V případě koncového zákazníka poskytujeme 2 letou záruku. Pro živnostníky a firmy pak máme zavedenou 12 měsíční dobu pro případné reklamace.

Ano můžete, avšak pokud byla vaše objednávka již odeslána, bohužel ji už nelze zrušit.

Je nám líto, ale neexistuje způsob, jak zastavit objednávku, protože náš systém je automatizovaný.

Důvod, proč nemůžeme zrušit vaši objednávku, je ten, že byla zpracována a již odeslána našim expedičním oddělením.

Budete muset počkat, až vaše položka dorazí, a pak ji můžete poslat zpět k nám, abyste získali plnou náhradu, pokud si budete přát. Pokud byste to chtěli udělat, pošlete nám e-mail jakmile vaše položka dorazí, abychom vám mohli předat informace o vrácení.

Veškeré náklady na přepravu však nebudou vráceny a za přepravu budete odpovídat.

Neplatné důvody:

Kupující provedl objednávku omylem nebo již o ni nemá zájem – to je nejběžnější příklad, který nemůžeme ctít, pokud chceme i nadále nabízet velkou hodnotu. Kupující by se měl ujistit, že chce zboží koupit před odesláním objednávky, nikoliv po ní. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Kupující našel položky levnější někde jinde – kupující by měl být přesvědčen, že je připraven zaplatit požadované ceny před odesláním objednávky. Po zadání objednávky kupující uzavře s prodávajícím právně závaznou smlouvu na nákup všech položek v této objednávce.

Všeobecné obchodní podmínky pro nakupování v e-shopu: Obchodní podmínky

Jsme tu pro vás

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.