Reklamace a vrácení
Poštou nebo přepravní společností
- Zboží připravte a bezpečně zabalte
- Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
-
Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:
Lucie Svobodová, Nádražní 654/9, Horká-Domky, 67401 Třebíč
Průběh reklamace v Tike.cz
Odeslání reklamovaného zboží na sklad
kontrola technikem, oprava nebo výměna zboží
V průběhu reklamace jste o všem informováni
Odeslání reklamovaného zboží na sklad
Zboží chci vrátit
Výrobek můžete do 14 dní od zakoupení vrátit, stačí se obrátit na naši infolinku +420 735 160 275 nebo nás kontaktujte na info@nakupino.cz a zboží následně odešlete na adresu:
Lucie Svobodová, Nádražní 654/9, Horká-Domky, 67401 Třebíč
Dorazilo mi poškozené zboží
Pokud jste poškození zjistili do 48 hodin od převzetí, kontaktujte neprodleně přepravní společnost. V dalších případech se obraťte na naší infolinku +420 735 160 275. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci a zboží odeslat kompletní, včetně obalového materiálu a příslušenství.